Když je někdo drobným živnostníkem, který používá své jediné vozidlo nebo jediný kus stavební techniky sám nebo ho maximálně poskytne někomu z nejbližších příbuzných, nemusí s tím mít ani ty sebemenší problémy. Protože sám sebe okrádat nebude, a i na příbuzné je víceméně spolehnutí. A jestli ne, lze na ně osobně dohlédnout, zda jednají tak, jak mají. A tito se těžko vymluví na to, že to ne oni, že to asi někdo jiný ze zaměstnanců…

Jenže ne každý je jenom takovým drobným soukromníkem. Jsou tu i firmy větší, ba i přímo obrovské. A tyto mají nejednou i mnoho zaměstnanců, i hodně početný vozový park, nalézající se podle momentálních potřeb všude možně, klidně i za více než devatero horami a devatero řekami. A to už není hračkou uhlídat. Postarání se o to, aby se i zde dělo se vším jenom to, co se s tím dít má, je naopak klidně i naprosto nadlidský výkon.

čepel rypadla

Jak jenom má majitel firmy zajistit, aby si neuhlídatelní zaměstnanci nekalým využíváním této techniky nepřilepšovali na jeho úkor, respektive na úkor firmy jako celku? Jak jenom to zaonačit, aby se neztrácely pohonné hmoty, náhradní díly, části nákladu a třeba i celé stroje a vozy?

Zdá se to být nemožné. Protože šéf je často jenom jeden, a i kdyby tu bylo snad nadřízených víc, nikdy jich nemůže být tolik jako zaměstnanců. A není možné, aby se ke každému pracujícímu posadil jeden z šéfů a nespustil z něj ani na chvíli oči.

Ovšem zatímco to skutečně možné není, je možné pořídit si jiného, schopného a nepodplatitelného ‚hlídače‘. Jímž je myšlen monitoring vozidel rmc-system.com.

dva bagry

Díky tomuto systému lze uhlídat nejeden parametr. Dá se zabránit krádežím pohonných hmot, dá se sledovat, kde se jaký kus techniky právě nalézá a zda je v chodu, dá se tedy zjistit i to, zda zaměstnanci dělají to, co mají. A to klidně i z pohodlí kanceláře nebo odkudkoliv, kde je přístup na internet.

A dokážete si představit lepší řešení? Majitelé podobného vozového parku nikoliv.